joi, 14 mai 2009

O legendă poveste…




La inceputul lumii, cand Dumnezeu s-a hotarat sa creeze femeia, El vazu ca epuizase toate materialele in barbat si ca nu mai dispunea de nimic…

In fata dilemei si dupa o profunda meditatie iata ce a facut…

A luat rotunzimea lunii, suavele curbe ale valurilor, tandra aderenta a zorelelor, miscarea tremurata a frunzelor, silueta zvelta a palmierului, tenta delicata a florilor, privirea indragostita a cerbului si veselia razei de soare, timiditatea randunicii, vanitatea paunului, suavitatea lebedei, duritatea diamantului, blandetea porumbelului, cruzimea tigrului, ardoarea focului si raceala zapezii.

El a amestecat ingredientele atat de diverse, a format femeia si a daruit-o barbatului.

Dupa o saptamana, barbatul vine si spune : Doamne, creatura pe care mi-ai daruit-o, ma face nefericit, ea imi cere toata atentia mea, nu ma lasa niciodata singur, vorbeste mult, plange fara motiv, ma face sa sufar. Ti-o inapoiez, nu mai vreau sa traiesc cu ea…

"Bine!",raspunse Dumnezeu si i-a luat femeia.

Dupa o saptamana, barbatul revine si spune : Doamne, ma simt foarte singur de cand ti-am inapoiat creatura pe care ai facut-o pentru mine, ea canta si juca alaturi de mine, ea ma privea cu tandrete, privirea ei ma mangaia, ea radea si rasul ei era ca o muzica, ea era frumoasa si atingerea ei era dulce. Doamne, te implor, da-mi-o inapoi, nu mai pot trai fara ea…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu